قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت بكينگ پودر و وانيل قيمت بيكينگ پودر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



بكينگ پودر چيست؟
بكينگ پودر (Baking Powder) يك عامل ورآورنده شيميايي رايج است كه براي پف كردن، سبك شدن و كركي شدن بافت، در بسياري از كيك‌ها و شيريني‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شايد براي شما هم اين سوال پيش آمده است كه بكينگ پودر از چه ساخته شده است. بكينگ پودر شامل يك پودر قليايي، يك نمك اسيدي و يك نوع نشاسته خنثي است. اجزاء اسيدي و قليايي تركيب مي‌شوند تا به بكينگ پودر، خاصيت ور آوردن خمير بدهند. در حالي كه نشاسته (معمولا نشاسته ذرت يا سيب‌زميني) به جذب رطوبت و افزايش توان پودر در طول مدت زماني كه ذخيره شده است، كمك مي‌كند.
در اغلب موارد اين پودر براي پف كردن كلوچه، پن‌كيك، نان و يا ديگر محصولاتي كه از خميرهاي شل ساخته مي‌شوند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
خميرها به اندازه كافي براي نگه داشتن گاز در خودشان براي مدت طولاني قوي نيستند. بنابراين بايد به سرعت با عوامل تخمير كننده مانند جوش شيرين يا بكينگ پودر واكنش دهند.
به همين دليل است كه در هنگام آماده سازي خمير كيك، تركيب مواد خشك شامل بيكينگ پودر يا جوش شيرين در آخرين مرحله اضافه مي‌شوند تا بلافاصله بعد از آن خمير در فر قرار گيرد و فرآيند پخت انجام گيرد.
نقش بكينگ پودر در كيك؛ چگونه كار مي‌كند؟
وقتي كه مواد اسيدي با مواد بازي تركيب شوند، معمولا در نتيجه اين واكنش گاز توليد مي‌شود. براي جلو‌گيري از اينكه اين پودر بلافاصله پس از ايجاد شدن واكنش دهد، اسيد هم در آن استفاده مي‌شود. اين كار باعث مي‌شود كه اين پودر تا زماني كه آب به آن اضافه نشود، خود به خود واكنش ندهد.
وقتي كه رطوبت به بكينگ پودر مي‌رسد، اسيد و باز واكنش مي‌دهند و گاز دي‌اكسيد كربن توليد مي‌كنند. وقتي اين گاز توليد شود، در خمير گير مي‌افتد، كه همين باعث تورم يا پف كيك مي‌گردد.
همانطور كه گفته شد، نشاسته خنثي كه به بكينگ پودر اضافه مي‌شود، رطوبت محيط را جذب مي‌كند. به علاوه از واكنش در طول مدت زمان نگهداري پودر، جلوگيري مي‌كند.
بكينگ پودر تك واكنشه در مقابل دو واكنشه
بكينگ پودر تك واكنشه، واكنش خود را در دماي اتاق انجام مي‌دهد. اين به اين معني است كه كل عمل پف كيك بلافاصله پس از تركيب مايع كيك انجام مي‌شود.
اگر بين تركيب مواد و قرار دادن در دماي فر، تاخير وجود داشته باشد، بخشي از گاز آزاد شده از خمير فرار مي‌كند كه اين منجر به تخريب خمير كيك خواهد شد. بكينگ پودر دو واكنشه، در حين پخت و زير حرارت هم يك رهاسازي گاز دوباره انجام مي‌دهد. اين رهاسازي ثانويه گاز درون خمير، هرگونه از دست رفتن گاز بين مرحله هم زدن مخلوط تا زمان قرار دادن در فر را جبران مي‌كند.
بنابراين اين نوع بكينگ پودر، براي پخت مواردي چون پن‌كيك‌ها مناسب است. چرا كه اين نوع كيك ممكن است بلافاصله پس از ميكس كردن مواد اوليه پخته نشود.
نوع نمك اسيدي كه در بكينگ پودر استفاده مي‌شود تعيين كننده تك واكنشه بودن يا دو واكنشه بودن آن است. براي راحتي و اطمينان بيشتر، امروزه اكثر بكينگ پودرهاي عرضه شده در بازار به صورت دو واكنشه هستند. به همين خاطر است كه معمولا فرآيند پف اصلي كيك درون فر و زير حرارت انجام مي‌شود.
جايگزين‌هاي بكينگ پودر
طرز تهيه جايگزين اول بكينگ پودر
۱/۴ قاشق چايخوري جوش شيرين در تركيب با ۱/۲ قاشق چايخوري كرم تارتار، ماده‌اي معادل با ۱ قاشق چايخوري بكينگ پودر توليد مي‌كند. اگر قصد نداريد بلافاصله پس از تركيب، از اين ماده استفاده كنيد، بهتر است ۱/۴ قاشق چايخوري نشاسته ذرت نيز به تركيب اضافه كنيد. اين نشاسته رطوبت هوا را جذب مي‌كند و مانع از وقوع واكنش شيميايي بين جوش شيرين و كرم تارتار مي‌گردد.
طرز تهيه جايگزين دوم بكينگ پودر
۱/۲ قاشق چايخوري جوش شيرين و ۱/۲ قاشق چايخوري باترميلك، شير ترش و يا ماست معمولي را با هم تركيب كنيد. اين تركيب هم معادل يك قاشق چايخوري بكنيگ پودر است.
طرز تهيه جايگزين سوم بكينگ پودر
تركيب ۱/۴ قاشق چايخوري جوش شيرين با ۱/۳ قاشق چايخوري شيره قند
بكينگ پودر در مقابل جوش شيرين
بكينگ پودر شامل اجزاء اسيدي و بازي است و بر اثر رطوبت يا گرما واكنش مي‌دهد. در حالي كه جوش شيرين يك پودر بازي است و براي واكنش نياز به يك ماده اسيدي (مثل آب‌ليمو، سركه يا غيره) دارد.
بكينگ پودر را مي‌توان در دماي اتاق با تركيب جوش شيرين (باز)، كرم تارتار (اسيد) و نشاسته ذرت درست كرد. اگر قرار است تركيب بلافاصله مورد استفاده قرار گيرد، اصلا نيازي به نشاسته ذرت هم نيست. كرم تارتار يك اسيد واكنش دهنده است. بنابراين اين تركيب به عنوان يك بكينگ پودر تك واكنشه در نظر گرفته مي‌شود.
اينكه در دستورپخت‌هاي مختلف از بكينگ پودر يا جوش شيرين استفاده شود، بيشتر به نسبت اسيدي ديگر مواد اوليه موجود در مايع كيك بستگي دارد. اغلب خميرها بيشتر شامل مواد اوليه اسيدي هستند. به همين خاطر استفاده بيش از حد از بكينگ پودر منجر به توليد يك خمير اسيدي مي‌شود و البته طعم نهايي كيك هم تحت تاثير قرار مي‌گيرد.
به همين ترتيب اگر يك خمير شامل مواد اوليه اسيدي نباشد و جوش شيرين در آن استفاده شود، اسيد كافي براي واكنش و ورآمدن كيك وجود نخواهد داشت. همچنين به علت ازدياد مواد قليايي، محصول نهايي كمي تلخ خواهد بود.
مزه بكينگ پودر
هم بكينگ پودر و هم جوش شيرين را مي‌توان تلخ مزه دانست. اين مزه تلخ از مواد بازي آنها سرچشمه مي‌گيرد. همانطور كه گفته شد بكينگ پودر از نظر اسيدي و بازي بودن تقريبا خنثي است و به همين خاطر است كه نسبت به جوش شيرين تلخي‌خنثي تر و ملايم‌تري دارد. اين در حالي است كه جوش شيرين كه يك ماده بازي است را يك ماده تلخ مزه مي‌دانند.
انيل يكي از ادويه‌جات گران قيمت است كه به طور گسترده‌اي استفاده مي‌شود. محبوبيت اين ادويه به دليل عطر و طعم دل‌پذير آن است كه عطري خفيف و معطر دارد.
وانيل(VANILLA PLANIFOLIA) ميوه گياهي است به نام وانيل. عطر دل‌پذير و طعم وانيل آن را به عنصر ضروري در صنعت مواد غذايي و آشاميدني‌ها تبديل كرده است و اغلب در تهيه دسرها، پودينگ‌ها و شيرهاي طعم‌دار و ... مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
همچنين از آن براي شيرين كردن و طعم دادن به قهوه، ماست، بستني، نوشابه‌ها، كيك‌ها و مواد غذايي پخته‌شده، استفاده مي‌كنند.
اين ادويه در علم آروماتراپي نيز طرفداران خاص خود را دارد. در طب معاصر از آن براي درمان تب و تقويت ميل جنسي استفاده مي‌شود و از آنجايي كه داراي خواص آنتي‌اكسيداني است، با راديكال‌هاي آزاد بدن مبارزه مي‌كند.
در ايران وانيل را به شكل پودر سفيد و تقريباً گران قيمتي مي‌شناسند و از آن استفاده مي‌كنند. اين پودر در اصل محصولي شيميايي است به نام «وانيلين» كه بر اساس بو و مزه وانيل اصلي تهيه و توليد مي‌شود و به مقدار زياد و با قيمت ارزان در اختيار مصرف كنندگان قرار مي‌گيرد. وانيلين تنها يكي از 36 بوي گوناگون وانيل را دارد و از ديگر خواص طبيعي وانيل در پودر وانيلين خبري نيست.
وانيل اصل به شكل يك چوبه يا غلاف باريك سياه رنگ است كه بايد آن را به وسيله يك چاقوي تيز شكافت و با پشت چاقو خمير درون آن را درآورد و داخل سس‌ها يا خميرها ريخت.
از ديدگاه طب سنتي وانيل نيز همچون ديگر ادويه ها داراي ويژگي‌هاي خاص خود است. تأثير وانيل بر روي سيستم عصبي و مغز انسان موجب كاهش ترس و واهمه شده، افسردگي را نيز كاهش مي‌دهد.
در شرايطي كه از وانيل (يا وانيلين) به مقدار زياد استفاده مي‌شود امكان پيش آمدن حالت هيپنوز و بي حسي كامل وجود دارد. وانيلين در مواردي نيز اثراتي مشابه كافئين از خود نشان مي‌دهد كه تأثير آن بر سيستم عصبي و فشارخون بسيار شبيه به آثار كافئين است.
وانيل و سلامت پوست
پوسته وانيل داراي دانه‌هاي ريز معطري است كه در شيريني پزي و ساخت لوازم آرايشي كاربرد دارد. اين دانه‌ها داراي مولكول‌هايي هستند كه در جوان ماندن و شادابي و طراوت پوست موثر است.
در گذشته از وانيل تازه براي مراقبت‌هاي پوستي در مقابل نور خورشيد استفاده مي‌كردند. تحقيقات نشان مي‌دهد كه دانه‌هاي وانيل داراي مولكول‌هايي هستند كه براي پوست خاصيت التيام بخشي و ترميمي دارند.
بر اساس آزمايشات، مولكول‌هاي وانيل عملكرد پوست را تحريك مي‌كند و باعث تسريع در رشد پوست مي‌شود. متخصصان اظهار كردند: مولكول‌هاي وانيل در انسجام پوست، فرآيند جذب آب، طراوت، تازگي و استحكام پوست موثر هستند.
به گفته متخصصان، وانيل در تمام دنيا در درمان‌هاي پيري پوست كاربرد دارد. از تركيب وانيل با روغن كنجد يا آفتابگردان خميري بدست مي‌آيد كه از خشكي پوست جلوگيري كرده و باعث نرمي و لطافت آن مي‌شود.
از ديگر خواص اين ادويه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
* جلوگيري از پوسيدگي دندان
* درمان درد و زخم معده
* كمك به غلبه بر حالت تهوع و استفراغ
* كمك به كاهش وزن و سروتونين
* كاهش اضطراب و افسردگي و استرس
* تنظيم قاعدگي
* كمك به درمان زخم
* پيشگيري از انواع سرطان، به خصوص كاهش خطر ابتلا به سرطان سينه
* بهبود اختلالات عصبي، مثل بيماري آلزايمر و پاركينسون
* توقف تغيير شكل سلول‌هاي خوني
* پيشگيري از كم شدن حافظه
* تحريك ترشح هورمون‌هاي مردانه و زنانه (تستوسترون و استروژن)
* جلوگيري از آلرژي
* درمان سينوس و سرفه
* كاهش التهاب ناشي از تشنج و تب
* درمان التهاب و بيش‌فعالي و فعاليت زياد سيستم‌هاي مختلف بدن، از جمله گردش خون، تنفس، گوارش و اعصاب
روش مصرف:
بهترين روش مصرف ان به صورت گرد است و مقدار آن 2 - 0/25 گرم است.
قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طرز تهيه بكينگ پودر-قيمت بيكينگ پودر گلها-قيمت بكينگ پودر ديجي كالا-قيمت بيكينگ پودر فله-عكس بكينگ پودر كيك مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طرز تهيه بكينگ پودر-قيمت بيكينگ پودر گلها-قيمت بكينگ پودر ديجي كالا-قيمت بيكينگ پودر فله-عكس بكينگ پودر كيك خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طرز تهيه بكينگ پودر-قيمت بيكينگ پودر گلها-قيمت بكينگ پودر ديجي كالا-قيمت بيكينگ پودر فله-عكس بكينگ پودر كيك با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر و طرز تهيه بكينگ پودر-قيمت بيكينگ پودر گلها-قيمت بكينگ پودر ديجي كالا-قيمت بيكينگ پودر فله-عكس بكينگ پودر كيك كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت بكينگ پودر و وانيل-قيمت بيكينگ پودر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 172 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593028

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .